درمان بزرگی رگهای دست و بازو و پا | بهترین متخصص واریس اصفهان

بررسی درمان بزرگی رگهای دست و بازو و پا

بیماران به دلیل خجالت یا عدم اعتماد به نفس که رگ های بزرگ دست و بازوی خود را نشان می دهد، مایل به درمان هستند. ما یک پروتکل درمانی بسیار منحصربفرد ایجاد کرده‌ایم که از یک فیبر لیزری بسیار ظریف استفاده می‌کند که نمی‌تواند در دستگاه‌های لیزر استاندارد یا دستگاه‌هایی که از فرسایش فرکانس رادیویی استفاده می‌کنند استفاده شود. در این مطلب از سایت دکتر مهرداد طاهریون متخصص واریس اصفهان درمان بزرگی رگهای دست و بازو و پا را مورد بررسی قرار می دهیم.

درمان ما سفارشی برای فرد است که با دوره مراقبت های بعد از بسیار مهم ادامه می یابد. درمانی که ما برای رگ‌های دست و بازو ارائه می‌دهیم، به‌صورت جداگانه سفارشی می‌شود و با اطمینان در درمان رگ‌های ناخوشایند دست از نظر زیبایی، خواسته‌های افراد را برطرف می‌کند. وریدهای دست و بازو با لیزر درون وریدی تحت بی‌حسی موضعی درمان می‌شوند و هیچ جای زخمی باقی نمی‌گذارند. بیمارانی که تحت درمان ورید دست و بازو قرار می‌گیرند، اغلب بیمارانی با اعتماد به نفس هستند که بسته به شغلشان خیلی زود پس از عمل می‌توانند به سر کار بازگردند.

روش های پیشگیری از عوامل ایجاد واریس دست | بهترین متخصص واریس اصفهان

رگ های پا نیز با استفاده از فناوری پیشرفته لیزر مشابه و سفارشی درمان می شوند، همانطور که ما در رگ های دست استفاده می کنیم. رگ های پا اغلب به عنوان رگ های سالم شروع می شوند. اما با گذشت زمان، اگر دریچه ورید یک طرفه شروع به نشت کند، آنها می توانند به واریس تبدیل شوند. بنابراین مهم است که تمام وریدهای پا و پا را با دستگاه سونوگرافی بررسی کنید تا مشخص شود چه چیزی باعث متورم شدن این سیاهرگ‌ها می‌شود.

صفحه اینستاگرام دکتر مهرداد طاهریون متخصص واریس اصفهان

رگ‌های پا گاهی اوقات می‌توانند بسیار دردناک، ناخوشایند، متورم یا حساس شوند. در این مورد، بیماران ما ممکن است درخواست درمان ورید پا یا برداشتن رگ کنند. هر درمان به صورت سفارشی برای هر بیمار انجام می شود زیرا در وهله اول بر اساس علت بیماری مشخص می شود.

رگ‌های پا به روش‌های مختلفی درمان می‌شوند که رایج‌ترین آنها با استفاده از تکنیک‌های لیزر درون وریدی است. گاهی اوقات تیم ما ممکن است فلبکتومی سرپایی موضعی (یک برش کوچک برای برداشتن وریدهای سطحی) در ناحیه آسیب دیده انجام دهد. تمامی این اقدامات در یک محیط سرپایی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. نیازی به پذیرش بیماران در بیمارستان نیست و درمان هیچ جای زخمی بر جای نمی گذارد.


مطالعه بیشتر 

تشخیص و درمان لخته ی خون در ریه

لیزر درمانی برای رگهای نخی – عنکبوتی

تشخیص علائم گرفتگی رگ گردن