معاینه ورید واریسی (غربالگری) | بهترین متخصص واریس اصفهان

معاینه ورید واریسی (غربالگری)

در مرکز ورید واریسی ، ما یک سرویس تشخیص زودهنگام برای خطر بالقوه ایجاد رگ‌های نخی، وریدهای واریسی، وریدهای واریسی لگن و ترومبوز ورید عمقی (DVT) ارائه می‌کنیم. در این مطلب از سایت دکتر مهرداد طاهریون متخصص واریس اصفهان به بررسی معاینه ورید واریسی (غربالگری) می پردازیم.

تشخیص زودهنگام بیماری وریدی می تواند به افراد کمک کند تا عوامل خطر DVT، رگ های واریسی و رگ های نخی/عنکبوتی را درک کنند. بنابراین بررسی ورید و غربالگری ورید می تواند اطلاعات بسیار مهمی را ارائه دهد که می تواند برای پیشگیری یا درمان موثر بیماری وریدی مورد استفاده قرار گیرد.

آیا اخیراً پرواز طولانی مدت داشته اید، در پا درد داشته اید یا نگران ترومبوز ورید عمقی بوده اید؟ آیا سابقه خانوادگی ترومبوز ورید عمقی (DVT) دارید؟ آیا نگران این هستید که ممکن است “خون چسبنده” داشته باشید که ممکن است باعث DVT شود؟ آیا نگران سایر عوامل خطر DVT هستید؟

بنابراین بررسی ورید و غربالگری ورید می تواند اطلاعات بسیار مهمی را ارائه دهد که می تواند برای پیشگیری یا درمان موثر بیماری وریدی مورد استفاده قرار گیرد.

تشخیص نارسایی مزمن وریدی | بهترین متخصص واریس اصفهان

گزینه های غربالگری موجود عبارتند از:

چکاپ استاندارد ورید واریسی (صفحه):

چکاپ استاندارد ورید شامل ارزیابی کامل پا در مورد پای شما است. بررسی وجود یا ایجاد آتی ورید نخی/وریدهای عنکبوتی رگهای واریسی، آسیب پوست یا حتی زخم پا یا تأثیری که حاملگی روی رگهای پا خواهد گذاشت. این معاینه همچنین شامل سونوگرافی دوبلکس وریدی است.

صفحه اینستاگرام دکتر مهرداد طاهریون متخصص واریس اصفهان

غربالگری جامع ورید واریسی:

این شامل یک ارزیابی کامل توسط متخصص ورید و ارزیابی عوامل خطر برای ایجاد لخته خون و ترومبوز ورید عمقی است. معاینه پا معاینه پا شامل بررسی بیماری های وریدی مزمن، وریدهای واریسی، رگ های نخی و سایر شرایط مرتبط با بیماری ورید است. اسکن سونوگرافی دوبلکس وریدی از هر دو پا برای ارزیابی دریچه ها و وریدهای معیوب. یک آزمایش خون که به عنوان صفحه نمایش ترومبوفیلی شناخته می شود تا ارزیابی کند که آیا شما با یک اختلال “خون چسبنده” به دنیا آمده اید یا ارثی. گزارش کامل و مفصل در ادامه می آید.

غربالگری ترومبوز ورید عمقی (DVT):

این شامل ارزیابی کامل توسط مشاور متخصص ورید است. اسکن سونوگرافی دوپلکس وریدی و آزمایش خون به نام D-Dimer انجام می شود. D-Dimer یک آزمایش خون است که بررسی می کند که آیا اخیراً لخته خون دارید یا خیر. گزارش کامل و مفصل در ادامه می آید. در مواقع اضطراری، آزمایش D-Dimer و مشاوره اضطراری و به دنبال آن اسکن دوبلکس ویزیت دوم و مشاوره انجام می شود.


مطالعه بیشتر 

آنچه باید از بیماری هموروئید بدانید

عوامل ایجاد بیماری در رباط گرد

تشخیص و درمان سندرم کلیپل-ترنای