کلاریوین وریدهای واریسی | متخصص قلب اصفهان

بررسی کلاریوین وریدهای واریسی

در تلاش دائمی ما برای ارائه بهترین روش های پیشرفته برای درمان رگ های واریسی، می توانیم درمان Clarivein را نیز به بیماران خود ارائه دهیم. کلاریوین وریدهای واریسی که باعث رگ‌های عنکبوتی، رگ‌های نخی یا رگ‌های شکسته و سندرم پای بی‌قرار می‌شوند را درمان می‌کند. در این مطلب از سایت دکتر مهرداد طاهریون متخصص قلب اصفهان کلاریوین وریدهای واریسی را مورد بررسی قرار می دهیم.

مرکز درمان وریدهای واریسی در ارائه درمان برای وریدهای واریسی دارد. در نتیجه این تخصص، بیماران از پیاده روی در محیط و بیرون رفتن لذت می برند، به طوری که بازگشت به محل کار یا فعالیت های باشگاه با حداقل زمان استراحت معمول است.

روش انجام کلاریوین وریدهای واریسی

درمان واریس با کلاریوین تحت بی حسی موضعی انجام می شود و یک درمان سوراخ کلیدی برای واریس است که در آن پوشش داخلی ورید واریسی تغذیه کننده اصلی توسط یک سیم چرخان همراه با یک عامل شیمیایی از بین می رود. ورید واریسی با هم کار نمی کند و سپس در مدت کوتاهی ناپدید می شود. این همه از طریق یک سوراخ پین به دست می آید.

همانطور که درمان وریدهای واریسی پیشرفت کرده است، علم نیز درگیر آن شده است و اکنون بیماران می توانند لیزر درمانی را انتخاب کنند که از فیبر شعاعی پیچیده تری استفاده می کند که نور لیزر را به صورت قوس در اطراف انتهای فیبر منتشر می کند تا در یک پرتو نازک. شواهد حاکی از آن است که استفاده از این الیاف شعاعی به بهبودی کمک کرده و آن را تسریع می کند – اگرچه هر دو روش به اندازه یکدیگر موفق هستند.

واریس در بیماران چاق | بهترین متخصص واریس اصفهان

فرسایش لیزر درون وریدی فیبر رادیال (EVLA) و انواع استانداردتر غیر رادیال هر دو در درمان وریدهای واریسی بسیار موثر هستند. اگرچه ما متوجه شدیم که بیماران ممکن است احساس کنند که می‌خواهند گزینه فیبر رادیال را برای ذهن بیشتر انتخاب کنند. سونوگرافی دوبلکس برای هدایت لیزر درمانی استفاده می شود که به دیواره ورید معیوب آسیب می رساند و جریان خون را در آن غیرممکن می کند. این کار برآمدگی را متوقف می‌کند و خون به رگ‌های سالم و فعال پا هدایت می‌شود.

صفحه اینستاگرام دکتر مهرداد طاهریون متخصص قلب اصفهان

ELVeS™ و EVLT™ درمان‌های ورید واریسی هستند که روش‌های سریع و کم تهاجمی هستند که جایگزین مؤثری برای برداشتن رگ‌ها با جراحی قدیمی هستند. آنها تحت بی حسی موضعی انجام می شوند و بسیار موثر هستند و بیش از 99٪ از درمان های اولین بار موفقیت آمیز هستند. بی حسی موضعی تجویز می شود و تحت هدایت سونوگرافی، یک پروب فیبر نوری نازک از طریق یک نقطه ورودی کوچک، معمولا نزدیک زانو وارد می شود.

در تمام این درمان‌ها، انرژی لیزر در پالس‌های کوتاه برای مهر و موم کردن ورید معیوب ارسال می‌شود تا خون نتواند از آن عبور کند. پس از درمان، خون در وریدهای معیوب به بسیاری از وریدهای طبیعی پا منحرف می شود. پیاده روی بلافاصله پس از عمل تشویق می شود. فعالیت عادی روزانه را می توان از سر گرفت.


مطالعه بیشتر 

کاربردهای آنژیوپلاستی عروق کاروتید

مزایای درمان ورید واریسی با چسب

علل تشکیل لخته ی خون در مغز